20 Aralık 2013 Cuma

çekiliş , sonuç, hediye, ne alalım, gaziantep hediye, yöresel, yeni yılınız kutlu olsun.

Zaman ne çabuk geçiyor, daha bayağı zaman var derken 20 Aralık geldi çattı bile. Gaziantep gezimizden aldığımız, yöreye özgü birbirinden güzel ve anlamlı hediyeler birazdan sahibini bulacak.

Çekilişi Random.org aracılığıyla yapmayı çok heyecansız bulduğum ve işin içine biraz daha renk katmak istediğim için; sevgilimi kameranın karşısına oturtup başladım çekim yapmaya. 

Hem akıllarda şüphe kalmasın hem de blogdaki her yazıda olduğu gibi yine biz de işin içinde olalım diye :)

Sormayın sevgilim bu aralar çok meşhur zaten ama sağolsun beni kırmayıp da hayatıma olduğu gibi , çekilişime de renk kattı :)

Nasıl mı meşhur; Göbeklitepe ile ilgili NTV haberlere çıktı, çalıştığı şirketin takviminde ve ayrıca bir dergide; katıldığı sosyal projelerle ilgili resimleri basılınca, havasından geçilmiyor artık.

Bu akşam yemek yerken de garson gelip ben sizi bir yerden tanıyorum deyince, bu çekilişi onun sunması kaçınılmaz oldu.

Neyse yine gevezelik yapıyorum, Bu hediyelerin; kazanan arkadaşıma şans, mutluluk, sağlık ve bol bol paralar getirmesini diliyorum. 

Çekilişe katılan ya da katılamayan ama yolu bu blogdan geçen her arkadaşımın yeni yıllını ayrı ayrı, canı gönülden kutluyorum.


çekiliş , sonuç, hediye, ne alalım, gaziantep hediye, yöresel, yeni yılınız kutlu olsun.

çekiliş , sonuç, hediye, ne alalım, gaziantep hediye, yöresel, yeni yılınız kutlu olsun.

Şanslıyı öğrenmek için buyrun çekilişimizi izleyin;



3 adet kağıt çektik, ilk çektiğimiz hediyelerimizin asıl sahibi, olur da ona 1 hafta boyunca ulaşamazsak yedek olarak çektiğimiz arkadaşlara sırasıyla ulaşmayı deneyeceğiz. Şimdiden herkese hayırlı uğurlu olsun...

Sevgilimin de videonun sonunda dediği gibi bundan sonra da gittiğimiz yöreye özgü güzel hediyeleri arada yine sizinle paylaşmaya devam edeceğiz. 

Mutlu huzurlu yıllar dilerim, sevgiler...

Tagged: ,

7 yorum:

  1. Video izleyemiyorum, kim kazandı???

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler :)
    Ben de bloguma bekliyorum herkesi
    http://mavininguncesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Ben daha yeni izleyebildim videoyu. Çekiliş çok güzel olmuş, iyi fikir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz çok eğlendik, sen de izlerken gülümsediysen ne mutlu :))

      Sil

Beğendin mi? Fikrini benimle de paylaş lütfen :)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bumerang - Yazarkafe
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...