4 Aralık 2012 Salı



Herşey bir merhabayla başlar...

Her zaman ilk satırı yazmak zor olmuştur, okulda kompozisyon ödevinde de ilk satırı yazınca hep sonunun nasıl geldiğini anlamazsın benimki de o hesap.

BLOG SAHİBİ KİM, BLOG YAZMAK, İLK BLOG YAZIM, BEN KİMİM

Uzun yıllardan sonra Günlük tutmaya yeniden karar verip sonradan teknolojinin nimetlerinden faydalanmam gerektiğini düşünerek burada buldum kendimi. Günlük tutmam lazımdı çünkü hayatım birdenbire tamamen değişti, bu değişim daha da devam edeceğe benziyor , full unutkan biri olarak beynim geçmişimi yavaş yavaş sıfırlamadan herşeyi kayıt altına alıp yıllar sonra da yüzümde bir gülümsemeyle hatırlamak için buradayım sanırım. (bkz Film / 50 First Dates
BLOG SAHİBİ KİM, BLOG YAZMAK, İLK BLOG YAZIM, BEN KİMİM


Tagged:

2 yorum:

  1. Merhaba ben nefis yemek tariflerinde ,sizin tarifinizi ıslak keki yaptım Hem kolay , sosuda sizinki gibi evde yaptım. Ben çok beğendim.. Kendi kendimede bu kişi orda burada tarifleri yayınlayacağına kendi blog açsa da yapsa ya demiştim ki isminizi arama motoruna yazdım araştırınca da blogunuzu buldum,Bir tarif beni yanıltmazsa artık o benim blogum olur ve blog sahibinin yorumu ve deneyenlerin yorumu bana yol gösterir güven verir ve tarifi denerim .Sizinle benim kide böyle bir buluşma oldu . Diğer tarifleride fırsat buldukça denerim yolunuz açık .sevdim siziolsun.www.gulsenkisa.blogspot.com.tr GÜLŞEN KISA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar icten yazmissiniz tesekkur ederim. Iyi ki bulmussunuz beni :)
      Umarim aradiginiz tarifleri bulur sonuclarindan her zaman cok memnun kalirsiniz. Sevgiler...

      Sil

Beğendin mi? Fikrini benimle de paylaş lütfen :)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bumerang - Yazarkafe
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...